tisdag 29 januari 2013

Tiden går snabbt


Oj vad tiden går, 3 månader sedan sist. Mycket har hänt sista kvartalet, jag har jag varit till och ifrån USA och stöttat våra center med uppstarten av itrim i USA. En dröm som har gått i uppfyllelse, får nypa mig själv i armen.

Jag kan inte tänka mig något bättre än känslan när drömmar och mål går i uppfyllelse, en känsla som dröjer sig kvar med sitt värde länge.

Denna vecka känner jag mig också inspirerad av att vi fått in vår första kund i Tyskland.

En stor milstolpe.

Att få göra en sådan här resa är spännande, tänk ändå vad en övervikt kan leda till, inget jag för 13 år sedan kunde förstå.

Men det är inte den faktiska resan i sig utan det är att kunna göra skillnad för så många människor, se att kunderna finner sina styrkor och egna inre resurser, tänk att den kanske största kraften är den mänskliga själen. Något som gör varje framsteg möjligt.

Du kan göra allt du vill, vända en sorg eller en period av ohälsa till något positivt.

"Tvivla aldrig på att du med engagemang kan förändra världen. Faktum är att det är det enda som någonsin gjort det."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar