tisdag 18 september 2012

Attityd

Fick denna fantastiska text idag, kommer från Obama.

Attityd är sättet jag tänker på. Min attityd är någonting som andra människor faktiskt kan se. De kan höra det på min röst, se det på det sättet jag rör mig, känna det när de är med mig.

Min inställning visar sig i allting jag gör hela tiden, varhelst jag är!

Positiv inställning inbjuder alltid till positiva resultat.

Negativ inställning inbjuder alltid till negativa resultat.

Attityden förändras varje timme, varje dag, i allt som jag gör under hela livet. Vad jag får ut av varje sak jag gör kommer att motsvara den inställning jag har, när jag gör det.

Allting som jag gör med positiv inställning, kommer att verka för mig.

Allting jag gör med negativ inställning verkar mot mig.

Om jag har en positiv inställning ser jag utvägar för att lösa de problem jag kan lösa och låta bli de saker som jag inte har kontroll över. Jag kan utveckla en positiv inställning, med betoning på positiv, genom att vara stark och vägra nederlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar